На невеликих компаніях із малим товарооборотом звикли вести облік вручну в електронних таблицях Excel. Проте в міру того, як бізнес розвивається, з’являється більше клієнтів та розширюється асортимент, такий метод стає незручним.
Постійний облік товару в магазині необхідний для правильного планування закупівель і витрат загалом. Коли керівник знає, яка продукція має найбільший попит, йому простіше визначити, що потрібно дозамовити для збільшення продажів.
Чому облік у таблицях – це вже неактуально
Такий спосіб відстеження процесів призводить до великої кількості проблем. Не варто виключати людський фактор, який дуже впливає на результати, адже заповненням таблиць займаються співробітники. Внаслідок цього можна зіткнутися з такими неприємними ситуаціями:
- фактичні суми не сходяться зі вказаними цифрами, і нестачу складно знайти;
- ручне внесення даних займає забагато часу, тому персонал не може зосередитись на обслуговуванні клієнтів;
- формули розраховуються неправильно через одну зайву крапку;
- дані можна випадково видалити й загубити одну або декілька транзакцій;
- для пошуку однієї цифри доводиться переглядати дуже багато файлів.
Внаслідок такого потрібного для успішного ведення бізнесу порядку у фінансах немає. Неможливо уникнути й передбачити касовий розрив, коли навіть за умови наявності продажів не вистачає коштів на рахунках компанії та в касі. Навіть невеликі незафіксовані витрати можуть стати причиною великого мінуса й банкрутства.
Ключові переваги автоматизації
Цей процес передбачає використання програмного забезпечення, у якому реалізований увесь необхідний функціонал для обліку. Після його впровадження не доведеться постійно вносити важливі дані вручну чи перевіряти їх – це відбуватиметься автоматично. Зручним та простим рішенням стане застосування програми в хмарі USAP.ONLINE.
Використання цього ПЗ дає будь-якій компанії наступні переваги:
- інформація не губиться, не змішується та не дублюється. Все, що потрібно, показується на одному екрані, при цьому дані оновлюються в реальному часі, тому завжди актуальні;
- ситуація постійно буде під контролем. Керівникові не доведеться чекати звітів від працівників, адже вони будуть формуватися автоматично, без участі людини. Це дає можливість оперативно прийняти рішення, навіть перебуваючи у відпустці чи за кордоном;
- повністю відстежується рух товарів. У програмі завжди видно, де він знаходиться на цей момент, коли був отриманий чи проданий. Це дає можливість правильно планувати закупівлі з урахуванням попиту;
- додаткові витрати відсутні. Немає потреби наймати співробітників для роботи з програмою, купувати обладнання чи звертатися до програмістів. USAP.ONLINE має власну службу технічної підтримки.
Автоматизація обліку товару – це необхідність для бізнесу, яка підвищить успішність і дозволить отримувати більше прибутку. Програма в хмарі USAP.ONLINE зручна та проста у використанні, відкрити її можна з будь-якого пристрою, підключеного до інтернету.