Електроскутер – компактність та екологічна чистота

Зміст

Сьогодні тренд, пов’язаний з екологією, тільки набирає оберти. Це торкнулося не лише автомобілів, автобусів та вантажівок. Тренд цей охопив і мототехніку. Багато людей мріє про дешевий варіант особистого транспорту з електродвигуном. У нинішній час є рішення: електро мото скутер. Це хороший агрегат для всіх. 

Деякі технічні особливості електроскутера

Він хоч і схожий на бензиновий байк, але все ж не такий. Технічно ця техніка сильно відрізняється від бензинових аналогів. До головних особливостей належать наступні: 

  • Невеликий діаметр колес. Це накладає певні обмеження щодо руху бездоріжжям та розбитими ділянками асфальтованих доріг. Вони навіть менші, ніж у класичних дорожніх велосипедів. Тому в деяких моментах може бути так, що водієві важко буде проїхати. 
  • Живлення від акумуляторів. Вони бувають трьох типів: 
  • свинцево-кислотні;
  • свинцево-гелеві;
  • літій-іонні. 

У кожного варіанту батарей є свої плюси та мінуси, і з ними варто ознайомитися до купівлі скутера. Заряджати найчастіше акумулятори можна зі звичайної розетки з напругою в 220 В змінного струму. Але також можливо це зробити на спеціальних станціях підзарядки. Там доведеться заплатити певні кошти, але транспортний засіб зарядиться значно швидше. 

  • Гальма бувають таких типів: 
  • Обидва барабанні. Такі гальма ходять довше, але шлях, котрий пройде скутер при гальмуванні, буде трохи більший. 
  • Обидва дискові. Тут вища ефективність. Але колодки доведеться міняти частіше. 
  • Передній дисковий, задній барабанний. Це проміжне рішення, котре буде ефективним. 
  • Максимальна швидкість – 25-70 км/год. Це небагато, і тому не на всі дороги на такому скутері можна буде виїхати. 
  • Є дорослі та дитячі моделі. Це хороший варіант привчити підростаюче покоління до мототехніки. 

Важливо розуміти, що електроскутер – агрегат сильно відрізняється від інших. Але де в чому є й схожість з мотоциклами. 

Керування електроскутером – деякі важливі моменти

Тут дуже серйозно, адже є кілька дрібниць: 

  • Реєструвати у відповідних органах потрібно лише агрегати, котрі мають потужність 3000 Вт і більше. Якщо потужність менша – реєструвати не треба. 
  • Тим не менш, цей агрегат є повноцінним учасником руху, а тому до водія висуваються відповідні вимоги. 
  • Відповідно й права потрібні лише на скутери потужністю в 3000 Вт та більше. 
  • Подекуди скутерам їздити заборонено. Про це свідчать відповідні знаки. 

Транспорт це маневрений. Завдяки своїм малим розмірам він пройде навіть там, де не зможуть мотоцикли. Але через це довелось пожертвувати дальністю ходу та максимальною швидкістю.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *