Як діджиталізація робочих процесів ветклініки допоможе залучити більше нових клієнтів?

Як діджиталізація робочих процесів ветклініки допоможе залучити більше нових клієнтів?
Зміст

Оптимізація фізичного світу ветеринарного закладу в сучасних умовах можлива лише з впровадженням цифрових технологій. Це спосіб налагодження цифрово-комунікаційних зв’язків між всіма процесами, обладнанням, співробітниками та пацієнтами установи. Для цього використовується CRM-система для ветеринарної клініки, яка є основою диджиталізації процесу. Вона допомагає уособити та ідентифікувати кожного клієнта, вивчити його пріоритетні послуги, визначити уподобання та сформувати цікаву пропозицію, яка покращить його досвід користування послугами ветлікарні.

З чим працює сервіс автоматизації робочих процесів ветеринарної клініки?

Системи такого типу  ставлять на меті перевести бази даних в цифровий формат. Тоді вони змінять середовище зберігання та будуть завжди захищені від неконтрольованих змін. Наприклад, сайт https://enote.vet пропонує власний сервіс, який зберігає усі дані на віддаленому сервері, та щоб отримати доступ до інформації, потрібно пройти декілька ступеневу аутентифікацію. Це називається хмарна програма для веткініки.

Також кожен клієнт отримує унікальний номер, та всі послуги, що він обирає в закладі, процеси, що супроводжують його обслуговування, ідентифікуються за цим номером. Тобто система управління ветеринарним центром «розуміє», що саме було потрібно пацієнту. Аналітичні можливості сервісів допомагають зрозуміти, які проблеми привели клієнта до медичного закладу, яким чином клініка може ще задовольнити його потребу, запропонувавши додаткові послуги. Маркетологу не прийдеться працювати з кожним відвідувачем окремо. 

Достатньо сформувати запит в систему, вказавши параметри, за якими вона має зробити вибірку. Розробивши портрет цільового пацієнта для конкретної послуги, за декілька кліків можна сформувати перелік існуючих пацієнтів, яким конкретна пропозиція буде досить цікавою.

Чим програма для оптимізації робочих процесів ветеринарного центру зручна для клієнтів?

Зазвичай пацієнти одразу відчувають зміни в якості обслуговування під час цифровізації. Це відображається на швидкості обслуговування та точності надання послуг. А все тому, що обслуговування чітко контролюється програмою та видає оператору структуровану послідовність дій. 

До таких сервісів відносяться:

  1. Попередній запис, коли реєстратор швидко бачить вільні місця на прийомі у потрібного фахівця на потрібну дату.
  2. Реєстратура, яка при зверненні за прізвищем та ім’ям, номером телефону, кличкою тварини або іншими ідентифікаторами може знайти пацієнта в системі. Також реєстратор одразу бачить по даним картки пацієнта, які послуги були проведені та швидко проводить розрахунок. Диджиталізація передбачає також підключення касового обладнання, яке автоматично спрацьовує з картки пацієнта при потребі провести оплату. Ще реєстратор одразу бачить перелік послуг, які можуть бути цікавими саме цьому клієнту, тому робить вчасну додаткову пропозицію. У цьому випадку відвідувач відчуває особливу турботу через намагання закладом вирішити його проблему досконально.
  3. Ветеринарний магазин або аптека. Різні маркетингові програми дозволяють надавати знижки окремим групам пацієнтів, що роблять покупки в закладі, виконуючі певні умови. При цьому можна контролювати результат акції аналізом, як відреагувала цільова аудиторія на пропозицію. Для цього в систему вводять дисконтні картки, бонусні програми тощо.

Правильно підібрана CRM-система для ветеринарної клініки дозволяє пацієнту відчути комунікацію із закладом на більш високому та персоніфікованому рівні. Це мова про довіру та комфорт, що є однією із вимог при виборі ветеринарного закладу у пацієнтів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *