Пакування – дуже важливий елемент у просуванні будь-якого товару. Якщо раніше воно несло відповідальність тільки за збереження продукції, то зараз його роль суттєво змінилася. Фірмові пакети є ідентифікатором бренду, маркетинговою стратегією компанії.
Важливі характеристики
Для успішного розвитку бізнесу необхідно враховувати безліч факторів, навіть таких, що на перший погляд можуть здаватися незначними. Один із них – пакування. Варто купити пакети, які будуть сприйматися покупцями як носій інформації про характеристики товару. Будь-яка фірма може заказати поліетиленову продукцію, що відповідає наступним критеріям:
- гарантує зберігання вмісту;
- містить достовірні дані про продукт, інструкцію з експлуатації;
- є функціональною та зручною, різною за місткістю;
- може бути утилізована або придатна до подальшого використання.
До речі, важливу роль відіграє також якість пакетів. Від цього залежить відношення покупця і до самого товару. Пакети низької якості автоматично знижують цінність навіть дорогої та престижної торгової марки.
Просування товару
Розробка фірмових пакетів є частиною рекламної стратегії бренду, можливістю забезпечення зростання об’ємів продажу і засобом візуального втілення концепції продукції. Основні функції пакування:
- Вираження ідентичності бренда. Вдало розроблений пакет на підсвідомому рівні здійснює вплив на споживача, асоціюючись з якостями товару, виділяючи його серед конкурентів. Важливе значення мають візуальні елементи: фактура, колір, форма. Вони є інтернаціональними, на відміну від слів, тому зрозумілі для носіїв будь-якої мови.
- Надання бренду окремих рис. Пакети можуть бути не лише засобом оформлення продукції, але й інструментом, що додає їй яскравих індивідуальних особливостей. В маркетинговій практиці відомі випадки, коли пакування стає товарним знаком поруч зі звуковим оформленням чи логотипом.
- Просування бренду. Зовнішній вигляд пакету має привертати увагу покупця до товару та впливати на прийняття ним рішення щодо придбання. На сьогоднішній день у сфері торгівлі розповсюджена система самообслуговування. Асортимент торгових точок налічує безліч найменувань продукції, з пакуванням якої покупець взаємодіє недовго, але за цей час він має звернути на нього увагу, зупинитися та роздивитися товар ближче. Пакет повідомляє споживача про те, що він може придбати продукт за вигідною ціною або спробувати нову пропозицію.
- Захист бренду. Пакети не тільки зберігають продукцію від впливу навколишнього середовища. Чим ретельніше та оригінальніше розробляється їхнє оформлення, тим важче зробити підробку. До особливостей належать дизайн, матеріал, метод нанесення зображення.
Тож у той час, коли споживач лише приймає рішення щодо придбання товару, він розцінює пакування як основний елемент реклами та отримує перше уявлення про нього. Саме пакет може стати справжнім «продавцем», створюючи позитивний імідж бренду.