Власникам інтернет-магазинів і сайтів послуг важливо бути в курсі останніх тенденцій стосовно розміщення реклами в інтернеті, щоб розуміти, як краще просувати свою продукцію онлайн.
У цій статті розглянемо основні види реклами сайту в інтернеті. Після прочитання Ви ознайомитеся з плюсами і мінусами кожного формату і дізнаєтеся, що найкраще використовувати для Вашого напрямку бізнесу.
Контекстна реклама Google Ads
Контекстна реклама дає змогу рекламодавцю показувати користувачеві оголошення, що підбираються автоматично на основі вмісту сторінки, на якій вони відображаються. У пошуковій видачі Гугл такі оголошення дають максимально релевантну відповідь на запит відвідувача, а значить мають високу конверсію та актуальність.
Основна перевага контекстної реклами – можливість залучати максимально зацікавлену цільову аудиторію. Наприклад, якщо користувач читає статтю про садові рослини, він побачить пропозицію придбати насіння або садові інструменти.
До речі, гарний матеріал про налаштування контекстної реклами в Гугл Адс можна знайти за посиланням www.adwservice.com.ua/uk/dokladne-kerivnycztvo-po-nalashtuvannyu-google-ads.

Реклама в соціальних мережах
Вона охоплює широкий спектр форматів, від звичайних банерів до рекламних відеороликів, каруселей зображень, а також спонсорських постів в акаунтах у блогерів. Ви можете запускати таку рекламу практично в будь-якій популярній соціальній мережі – Facebook, Instagram, LinkedIn тощо.
Основна перевага реклами в соцмережах – широкі можливості для сегментації аудиторії. Ви можете розділити користувачів на групи залежно від їхнього географічного розташування, інтересів, віку, статі, професії та навіть поведінкових характеристик.
Медійна реклама
На відміну від контекстної реклами, яка показується користувачеві на основі його інтересів або запитів у пошукових системах, медійна реклама більше сфокусована на досягненні великого охоплення і розширенні присутності бренду в інтернеті.
Вона не завжди націлена на миттєві продажі та конверсії, але ефективна для підвищення впізнаваності бренду, збільшення лояльності цільової аудиторії та загальної залученості.
Таку рекламу можна розміщувати на майданчиках, що входять у контекстно-медійну мережу Google, яка об’єднує тисячі сайтів, блогів і мобільних застосунків, надаючи можливість налаштування націлювання за географічним положенням, інтересами, демографією та поведінкою користувачів.
E-mail розсилки
Це один із найстаріших видів реклами в інтернеті, який не втратив своєї актуальності і в наші дні. Однією з ключових переваг e-mail розсилки є можливість побудови довгострокових стосунків із цільовою аудиторією, підвищення рівня впізнаваності бренду та стимулювання повторних продажів.
Сьогодні рекламодавець може вибрати з безлічі платформ, що забезпечують можливість налаштовувати розсилку електронних листів. Серед найвідоміших – Mailchimp, SendPulse, GetResponse.