Зазвичай клієнт одразу веде переговори з кількома SEO-компаніями та просить підібрати та оцінити запити для просування. Вартість просування за одним і тим самим словами в різних SEO-компаніях може відрізнятися в десятки разів. І як замовнику в даному випадку не заплутатися із цінами? Щоб це зрозуміти, необхідно знати, від чого залежать ціни на просування сайту.
У SEO існує безліч різних факторів, що впливають на підсумковий цінник послуги. Але далеко не всі компанії та агенції їх враховують. Найчастіше в невеликих та молодих фірмах вказується фіксована вартість, яка не залежить від обсягів робіт, складності їх виконання тощо. У результаті замовник ризикує переплатити.
Що включає в себе просування сайту
Сучасне SEO – це давно вже більше, ніж просто робота з ключами та закупівля посилань. Воно включає такі процеси:
- координування роботи різних спеціалістів та комунікація з клієнтом;
- технічну оптимізацію сайту: аудит, розробку структури, перелінкування тощо;
- програмування – якщо кваліфікації SEO-фахівця не вистачає, а майданчик вимагає серйозних змін на рівні коду, оптимізатор звертається за допомогою до веб-розробника;
- наповнення контентом – комерційними текстами, статтями, описом товарних карток, графікою;
- зовнішню оптимізацію – роботу над масою посилань, крауд-маркетинг (робота з коментарями в інтернеті);
- аналітику – оцінку проміжних результатів, на основі якої коригують стратегію.
Бюджет просування сайту складається з оплати праці спеціалістів, вартості програмного забезпечення, витрат на закупівлю посилань тощо.
СЕО-просування – це інвестиція в довгостроковий розвиток сайту, що дозволяє збільшити органічний трафік і досягти високих позицій у пошуковій видачі. Заощаджувати на такій послузі точно не варто.
Основні параметри, що впливають на вартість просування

Кількість запитів для просування впливає насамперед на збільшення маси посилань. Чим більше різнотематичних запитів використовується для просування на одному сайті, тим більший бюджет знадобиться (холодильник, кухні і т.д.). Просувати широкий перелік тематичних запитів завжди дешевше та вигідніше.
Кількість пошукових систем. Чим більше пошукових систем задіяно у просуванні, тим більший бюджет знадобиться. Додатковий відсоток до бюджету внесе просування в екзотичних пошукових системах.
Кінцеві позиції запитів впливають на збільшення маси посилань, яка необхідна для досягнення певних позицій. Прийнято виділяти три основні місця з першого по десяте, з першого по п’яте та з першого по третє.
Що ще важливо знати про СЕО просування
Вартість SEO-просування залежить від багатьох факторів, таких як конкуренція, обсяг робіт і стан сайту. Щоб визначити оптимальний бюджет, важливо провести попередній аналіз та вибрати надійного підрядника. На site24.com.ua про це можна дізнатись більше.
Існує кілька способів формування оплати за просування:
- просування з оплатою за місце у пошуковій видачі. Це класичний формат просування, який забезпечує власнику сайту чудові результати при комплексному розкручуванні. Вихід у ТОП-10 є гарантією відчутного стрибка кількості переходів на сайт. Чим більша кількість ключових запитів, за якими сайт знаходиться в топі видачі, тим вища його ефективність;
- розкручування з оплатою за кожний цільовий перехід. Цей метод дозволяє завдавати точкові «удари», тобто. залучати на сторінки сайту цільову аудиторію, яка зацікавлена у конкретній тематиці.
Замовляючи просування у професійних сеооптимізаторів, можна розраховувати на комплексний підхід до просування та індивідуальний розрахунок вартості в залежності від складності поставленого завдання та специфіки веб-ресурсу.