Відповідні вертикалі для TikTok

Зміст

ТікТок – це майданчик для пошуку своєї аудиторії за різними вертикалями. Для підвищення вихлопу від запуску сервісу рекомендується використовувати тільки робочі перевірені офери. Про деякі з них розповідається в статті нижче.

Як лити трафік на нижчеперелічені вертикалі читай тут. Разом з AffCommunity ми підготували цікаву статтю, де розповіли всі тонкощі.

Нутра

TikTok лояльний до нутри. Якщо арбітражник не планує рекламувати засоби для підвищення лібідо або інтимні креми, то можна не турбуватися про блокування.

Важливо. У Латинській Америці, в т.ч. Мексиці та Бразилії, спостерігається високий інтерес до ліків і БАДів. Сьогодні ці країни займають близько третини всього обсягу продажів, що робить їх привабливими для потенційних партнерів. Крім цього, жителі Чилі, Перу та Уругваю виявляють інтерес до відеоконтенту – тобто для них чудово підходять офери Nutra з роликами.

При цьому не потрібно винаходити велосипед, стратегія «До і після» продовжує бути ефективною в галузі кремів, допомагаючи просувати продукти, що сприяють омолодженню шкіри і зниженню ваги. Якщо бюджет дозволяє, розгляньте можливість співпраці з інфлюенсерами для популяризації ваших товарів.

Товарка

Товарка являє собою велику сферу, де, згідно зі статистичними даними, споживачі найчастіше купують продукцію з трьох категорій:

  1. Ігрові комп’ютери та консолі.
  2. Товари з незвичайним дизайном і функціоналом.
  3. Товари для активного способу життя.

Модерація не перешкоджає продажу товарів, але вимагає, щоб вони були легальними. У разі продажу контрафактної або неякісної продукції акаунт може бути заблоковано.

Арбітражники не витрачають багато часу на створення креативних матеріалів, особливо у сфері eCommerce. Вони просто демонструють товар під музику і розповідають про його переваги. При цьому арбітражники не гребують просувати навіть товари, які являють собою відвертий мотлох. Вони можуть рекламувати як ланцюги Арго, хрести Домініка Торето і навіть фінки НКВС.

Дейтінг і адалт

Творці контенту Adult спочатку орієнтувалися на молодь. У цьому віці у людей вирують емоції, є кошти, і вони прагнуть знайти своє кохання або просто добре провести час.

Модератори TikTok недолюблюють еротику, але не займаються масовим блокуванням пов’язаних із нею акаунтів. Якщо арбітражник розміщує контент на сайтах знайомств або в додатках для дорослих без відвертих сцен, він може використовувати таргетовану рекламу. Якщо ж він ставить посилання на непристойні зображення і матеріали, то він може опублікувати їх тільки у своєму профілі або коментарях. Веб-розробники зазвичай використовують два основні методи для створення контенту:

  1. Створення привабливого образу дівчини з грайливим текстом.
  2. Використання фрагментів із порно та вебкаму. Однак якщо в кадрі з’являється оголене тіло, акаунт може бути заблоковано.

Аналогічним чином просуваються і Dating пропозиції.

Гемблінг

TikTok привертає увагу користувачів із різним рівнем доходу. Для заможних людей з рівня Tier 1 платформа пропонує різноманітні розваги, в той час як для малозабезпечених користувачів з рівня Tier 3 – легкі способи заробітку і підробітку.

На відміну від інших соціальних мереж, у TikTok діє сувора політика щодо азартних ігор, і акаунти, пов’язані з цією тематикою, блокуються. Щоб успішно просувати оффери, Gambling можна скористатися такими методами:

  • створення безлічі акаунтів;
  • прямі ефіри;
  • інфлюенс-маркетинг;
  • маскування під «біле»;
  • спам у коментарях.

У сфері гемблінгу зазвичай не витрачають час на створення креативів, а роблять лайфстайл-відео з виграшами. Цей підхід може бути ефективним для особистих профілів і стрімів із демо-рахунками. Також можна використовувати скріншоти з виграшами, скріншоти балансу та аудіозаписи, що нагадують чек-листи.

Більше офферів можна знайти в розділі Партнерські мережі у AffCommunity. Переходь за посиланням і вибирай топи на ринку партнерського маркетингу.

Беттінг

Модератори не люблять ні беттінг, ні гемблінг. Дозволена реєстрація тільки на аналітичних платформах з прогнозами, інші види ставок заборонені. На жаль, таких платформ дуже мало. Аналізуючи потреби користувачів, можна помітити, що комп’ютерні ігри є ключовим елементом кіберспортивного беттінгу. Для успіху в цій галузі необхідно враховувати інтереси користувачів.

Стратегії просування

Стратегії просування Betting схожі на методи PR у гемблінгу. Вони включають:

  • створення клоаки і білої сторінки, не пов’язаної з беттінгом;
  • розміщення посилань на Telegram-канали і підігрів аудиторії;
  • співпраця із впливовими особистостями (інфлюенсерами).

Арбітражник може вибрати практично будь-який сценарій просування. Перед цим він може скористатися досвідом розробників інших проектів.

Методи залучення й утримання уваги аудиторії

Для прогрівання аудиторії можна використовувати різні інструменти:

  • запитання і відповіді;
  • експертний контент;
  • прямі рекомендації.

Платформа ТікТок привертає користувачів, які цікавляться криптовалютою, інвестиціями та безкоштовним контентом. Успіх публікації свіпстейків залежить від ефективної схеми конвертації, оригінальних ідей і продуманої стратегії просування.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *