Рекрутери великих компаній все частіше скаржаться на брак по-справжньому професійних кадрів. Навіть коли бажаний фахівець знаходиться, він може піти з посади за кілька тижнів чи місяців. Або ж навіть після обіду першого робочого дня. Вдала стратегія, що допомагає притягувати та втримувати кваліфікованих фахівців — це формування позитивної репутації компанії як працедавця. І зробити це можна зокрема через цікаві та трендові святкування та корпоративні подарунки на Новий рік, за допомогою яких компанія може продемонструвати свої цінності та ставлення до співробітників. Деталі та поради шукайте в статті.
Персоналізованість на першому місці
Сучасні фахівці цінують компанії, котрі йдуть на зустріч їхнім особистим побажанням, наприклад, дозволяють працювати віддалено або зі змішаним графіком. Та персоналізація важлива не лише для організації робочих процесів, а й для корпоративів. Бо якщо ви плануєте гучну танцювальну вечірку, частина співробітників точно на неї не прийде — просто тому, що ці люди не люблять гучних святкувань. Тому обов’язково врахуйте це та запропонуйте альтернативи. Наприклад, частина колективу може присвятити вечір танцям, а частина — спокійному відпочинку у СПА-комплексі. Та аби вибір був справді вдалим, краще провести опитування.
Персоналізованими мають бути й корпоративні подарунки. Тому тут в роботу мають включитися HR-фахівці та опитати співробітників щодо їхніх побажань. Або ж можна зібрати інформацію про хобі кожного працівника та підібрати подарунок, який допоможе ще більше заглибитися в улюблену справу.
Ось ще кілька прикладів подарунків, які можна персоналізувати:
- маленький тримач для телефона підійде людині, котра любить переглядати відео на своєму смартфону;
- настільні ігри для тих, хто любить збиратися компанією та проводити час з користю для розуму;
- масажери підійдуть працівникам, котрі часто скаржаться на болі в спині;
- подарункові набори з горішками та медом — чудовий подарунок для людини, котра прагне відмовитися від цукру;
- шопери з індивідуальним написом — наприклад, улюбленою фразою співробітника.
На пошуки персоналізованих ідей для корпоративу та подарунків доведеться витратити багато часу. Проте це обов’язково окупиться, бо створить вам репутацію компанії, орієнтованої на людей.
Демонструйте цінності бізнесу навіть через корпоративні подарунки та святкування
Якщо ви позиціонуєтеся як соціально відповідально компанія, тоді не варто забувати про це і під час святкування корпоративу. Як це зробити? Ось кілька ідей:
- подаруйте співробітникам речі, виготовлені особливими ремісниками, таким чином підтримуючи людей з особливими потребами;
- організуйте аукціон для збору коштів на добрі справи та додайте до отриманої суми гроші від компанії;
- зробіть частиною корпоративу похід в донорський центр, де кожен, хто не має протипоказань, зможе здати кров.
Ще одна цінність, яку можна вдало продемонструвати на новорічному корпоративі — це екосвідомість. Зробіть це за допомогою подарунків у вигляді екоторбинок та багаторазових пляшок для води. А квіти, які ви планували подарувати співробітникам, варто замінити на різноманітні фікуси в горщиках, аби вони тішили людину вдома чи на офісному столі.
Також продемонструйте повагу до сімейних цінностей. Наприклад, організуйте окремий «маленький» корпоратив для дітей співробітників, запросивши на нього Діда Мороза зі Снігуронькою. Такі невеликі дії створюють дуже гарні враження на колектив, мотивуючи його працювати більш віддано та пов’язувати своє майбутнє з майбутнім компанії.
Трендові корпоративні подарунки партнерам та клієнтам
Корпоративні подарунки для клієнтів та партнерів також слід зробити персоналізованими та використати їх як нагоду продемонструвати цінності вашого бізнесу. Найбільш трендовими у цьому аспекті є такі презенти:
- товари для відпочинку та спорту — гамаки, еспандери, килимки для йоги;
- розважальні речі — картини за номерами, набори для творчості, пазли;
- товари для дому — килимки, рушники, фартухи для кухні, посуд.
Аби додати персоналізованості, слід до кожного подарунка докласти листівку з індивідуальним підписом від руки. Це створює ефект винятковості!